Analizy statystyczne

Analizy statystyczne ulepszają sferę konsultingową?

Ponieważ rewolucja cyfrowa zakorzeniona jest w dziedzinie konsultingowej, otwierają się duże możliwości zwiększenia zadowolenia klientów, a doradzanie interesantom w obrębie wykorzystywania analiz statystycznych jest obecnie zakorzenioną częścią nowoczesnego doradztwa. Jednakże doradcy muszą wyuczyć się nowych zespołów kwalifikacji.
Analizy statystyczne to ekspresowo rozwijające się metody, które używają statystyki, sztuczną inteligencję i fachowe analizy rynkowe w celu identyfikacji logicznych standardów w dużych zestawach danych. Inteligentnie wdrożone narzędzia analityczne umożliwiają najwyższej jakości wgląd w wskaźniki efektywności spółki oraz skomplikowane, przeważnie zniewalające, zmiany powstające wokół nich.

Wydatki na doradztwo w analizach statystycznych

Ogólnie nakłady korporacyjne na doradztwo analityczne oraz analizy statystyczne podskoczyły w ciągu roku do 3 miliardów złotych. Inwestycje są równomiernie rozłożone na rozrost wewnętrznych możliwości i kosztów na zewnętrznych specjalistów. Oba rodzaje inwestycji mają wzrosnąć, a 91% menedżerów przekonało się, że analitycy i analizy statystyczne już wygenerowali sporą wartość dla swojej firmy. Wiodące firmy konsultingowe rozumieją, że interpretacja Big Data nie przynosi im przewagi nad konkurencją. Przeciwnie, w erze zaburzeń cyfrowych, nieodzowne jest ich przetrwanie. Wynika to z faktu, że konsulting analityczno-statystyczny nie generuje przychodów, nie jest produktem. Niemniej ma wpływ na funkcjonalność, co jest niezbędne dla strategii, funkcjonowania, specjalistów HR i IT.

Analizy statystyczne i konsultacje

W związku z tym, zarówno dla specjalistów, jak i ich klientów, nauka o danych i analizy statystyczne są obecnie towarem. Dla tych, którym brakuje specjalizacji i typowego rodowodu, analityka jest kosmosem dla niewprowadzonych managerów, którzy potrzebują pośrednika, aby wyjaśnić – w nieskomplikowanych słowach biznesowych – jakie analizy mogą dla nich zrobić. To jest miejsce, w które wstępują konsultanci. To nie informacje, jednakże ludzie, którzy umieją je odtworzyć i wykorzystać, są autentycznym walorem dla klientów. Wykwalifikowani naukowcy zajmujący się statystyką są wciąż rzadkością na rynku. Specjaliści, którzy umieją sumować swoje dane badawcze z zdolnościami strategicznego myślenia z umiejętnością do wyjaśniania analityki i analiz statystycznych w kategoriach laika, są jeszcze rzadkością.

Be the first to comment on "Analizy statystyczne"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*